قوانین و مقررات

قوانین و مقررات مجله اینترنتی فدانیک | مجله اینترنتی فدانیک

قوانین و مقررات دندونت (عمومی)

کلیه اصول و رویه‏‌های دندونت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است از این رو متعاقبا کاربران دندونت اعم از بیماران و دندانپرشکان نیز موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.
کلیه کاربران این مهم را می پذیرند، در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات دندونت تغییراتی در آینده ایجاد شد آن را مجدد بپذیرند، قوانین و مقررات در همین صفحه منتشر و بروز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید، که استفاده مستمر شما از دندونت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
دندونت سامانه ایست متشکل از نرم افرار موبایل و وب سایت و شبکه اجتماعی حوزه سلامت جهت تسهیل ارتباط (بستر ارتباطی) میان کاربران متخصص (دندانپزشکان، کلیه اشخاص تحت نظام خاص که با تایید سازمان نظام مربوطه فعالیت می کنند) و اشخاصی (کاربر عادی) که به نوعی نیاز به اخذ دندانپزشکی از متخصص دارند و این نکته حائز اهمیت است.

هر کاربر مجاز به داشتن یک نام حساب کاربری می باشد.
کاربران تنها مجاز به ثبت نام با شماره تلفن همراه شخصی خود هستند.
کاربران برای آنالیز هر چه دقیق تر دنرانپزشک می بایست، سن، جنسیت و محل سکونت و سوابق بیماری و را در قسمت پروفایل خود تکمیل نمایند، شایان ذکر است این موضوع اختیاری است.
اهانت به کاربران، دندانپزشکان، اقلیت های قومی و مذهبی، تفرقه افکنی و هر گونه صحبت سیاسی در دندونت ممنوع است و پس از گزارش، به آن رسیدگی خواهد شد.
قطع بودن انواع فیلترشکن قبل از ورود به اپلیکیشن اجباری است.
کاربران برای استفاده از سامانه دندونت باید حداقل دارای سن ۱۸ سال تمام شمسی باشند، در غیر این صورت مجاز به استفاده از سامانه نیستند.

هرگونه استفاده از اطلاعات مندرج در وب سایت و اپلیکیشن به طور مستقیم یا غیر مستقیم بدون کسب اجازه کتبی از شرکت بنیان سلامت پاسارگاد ممنوع بوده و پیگیرد قانونی به همراه دارد.

قوانین و مقررات پرداخت:


شرکت در خصوص پرداخت ناموفق تنها در ۴۸ ساعت اولیه رسیدگی میکند. بنابر این، کاربران می بایست موضوع را در همان ۴۸ ساعت اولیه به اطلاع شرکت برسانند


قوانین و مقررات تعیین وقت قبلی :


در صورت انتخاب روز و ساعت اشتباه، مسئولیت بر عهده خود کاربر است.

 

قوانین و مقررات کاربران:


کاربران می بایست در اطلاعاتی که در اختیار اپلیکیشن، دندانپزشک در دندونت قرار می دهند، نهایت صداقت را داشته باشند. دندونت از اطلاعات کاربران به صورت کاملا محرمانه نزد خود نگهداری می کند مگر به حکم مراجع و افراد دارنده حکم قضائی نمایش داده خواهد شد.


کاربران باید توجه داشته باشند، هرگونه توصیه و مشاوره ارائه شده توسط دندانپزشکان، فقط مختص شخصی است که درخواست مشاوره داشته و با توجه به تفاوت شرایط هر شخص نسبت به شخص دیگر، کاربران باید از عمل به مشاوره و توصیه ارائه شده به شخص دیگر خودداری نمایند.

کاربران در نظر داشته باشند دریافت شماره تماس و هر گونه راه ارتباطی غیر از اپلیکیشن با دندانپزشک خلاف قوانین بوده و عواقب ناشی از آن بر عهده کاربر می‌باشد و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص بر عهده دندونت نمی باشد.

قطع بودن انواع فیلترشکن قبل از انجام ویزیت اجباری است.

نظرات کاربران باید مبتنی بر واقعیت و صرفا بیانگر تجربه شخصی کاربران باشد و در صورتی که دندونت تشخیص دهد نقدی غیر واقعی و یا مبالغه آمیز است، شرکت بنیان سلامت پاسارگاد می تواند نسبت به حذف آن اقدام کند.

هر کاربر مجاز به داشتن یک حساب کاربری است و تنها مجاز به ثبت نام با شماره تلفن همراه شخصی خود می باشد.

واریز و پرداخت وجه تنها می بایست از کارت بانکی شخص صاحب حساب باشد، در غیر این صورت مسدود و تا بررسی موضوع، کاربر معلق خواهد شد.

سوابق مشاوره شما با دندانپزشک در سرورهای دندونت به منظور ارائه خدمات بهتر ذخیره می گردد. این سوابق محرمانه تلقی شده و هیچ فردی بدون داشتن مجوز و یا ارائه نامه رسمی از دادگاه صالح اجازه بازبینی مجدد آن را نخواهد داشت.

قوانین و مقررات دندونت تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین بین‌المللی ناظر بر سرویس‌های قابل ارائه در دندونت و قوانین انحصاری دندونت و از آنجا که این قوانین در سطح دنیا به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، شرکت بنیان سلامت پاسارگاد حق تغییرات آتی در قوانین را بر خود محفوظ می‌داند و نسخه قوانین بروز شده را از طریق همین صفحه در وب‌ سایت دندونت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. هر تغییری در مقررات و قوانین این توافق نامه بلافاصله از نظرکاربران دندونت لازم الاجرا است و عذر کاربران در صورت عدم آگاهی آن ها از این تغییرات، به هیچ وجه پذیرفته نیست 


نکات مهم:


بدیهی است رعایت کلیه قوانین جاری کشور ایران همچنین مقررات، آیین نامه ها و عرف و رویه مرتبط با حوزه سلامت برتمامی کاربران الزامی است.
دندونت برند تجاری شرکت بنیان سلانت پاسارگاد صرفاً یک بستر مجازی پیشرفته برای برقراری ارتباط بین دندانپزشک و (کاربر) بیمار می باشد.
قوانین و مقررات دندونت با هدف تفهیم و تعیین جزئیات استفاده از خدمات اپلیکیشن دندونت تنظیم شده است و تایید آن ها و یا استفاده از اپلیکیشن دندونت به‌ معنای موافقت شما با تمامی موارد مندرج در این قوانین است. پس در مطالعه آن ها دقت کنید.

در این جا ما ۵ دسته بندی مختلف از قوانین و مقررات در حوزه های مختلف را به صورت مجزا به شما نمایش می دهیم، تا شما آسوده تر و دقیق تر به مطالعه آن بپردازید

 

کلیه حق و حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بنیان سلامت می باشد. 1390-1402