دندانپزشکی اقساطی ویژه دارندگان کالا کارت و دارا کارت و رایان کارت

طرح اقساطی دندانپزشکی ویژه دارندگان کالا کارت (بانک قرض الحسنه مهر ایران) و دارا کارت (بانک ملی ایران) و  رایان کارت

طبق قرارداد منعقده با بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک ملی ایران (بلوط)  و شرکت رایان کارت کلیه دارندگان کارتهای اعتباری کالا کارت و دارا کارت  و رایان کارت می توانند از خدمات دندانپزشکی شرکت بنیان سلامت در مراکز طرف قرارداد که لیست اسامی مراکز در سایتهای هر دو بانک اعلامی  و شرکت رایان کارت معرفی گردیده به روش زیر مراجعه و از خدمات اقساطی ۱۲ ماهه بدون بهره تا سقف ۲۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال استفاده نمایند.

مزایای استفاده از خدمات دندانپزشکی در مراکز طرف قرارداد بنیان سلامت پاسارگاد  :

۱- کلیه متقاضیان درصورت تمایل به استفاده از خدمات دندانپزشکی در مراکز بنیان سلامت از یک تعرفه حداقلی مصوب که ارزانتر از تعرفه های آزاد است استفاده خواهند نمود. همواره اعضاء از گران بودن تعرفه ها به دلیل اقساطی نمودن گله دارند که این موضوع در تعرفه های مصوب بنیان سلامت به نفع بیماران انجام شده است.
۲- کلیه دندانپزشکان طرف قرارداد دارای تجربه و تخصص حرفه ای می باشند.
۳- کلیه مراکز طرف قرارداد بنیان سلامت بطور یکنواخت از یک تعرفه واحد توافق شده استفاده می کنند و دندانپزشکان نمی توانند خارج از تعرفه توافق شده وجه اضافی از بیماران دریافت کنند.
۴- بیماران می بایست ۳۰ درصد هزینه درمانهای استفاده شده را طبق فاکتور و براساس تعرفه مصوب به صورت نقد به دندانپزشکان پرداخت نمایند و ۷۰ درصد دیگر از کارتهای اعتباری آنان بدون بهره و سود استفاده خواهد شد.
۵- کلیه خدمات ایمپلنت، ارتودنسی، دست دندان، زیبائی و درمانهای عمومی و تخصصی در مراکز طرف قرارداد ارائه می گردد.
۶- کلیه اعضاء به محض استفاده از خدمات دندانپزشکی در مراکز طرف قرارداد این شرکت عضو باشگاه مشتریان شده و از کلیه خدمات ۹ گانه این شرکت نیز استفاده خواهند نمود.

نحوه استفاده از خدمات دندانپزشکی اقساطی در مراکز طرف قرارداد بنیان سلامت پاسارگاد:

۱-تعیین نوبت و درخواست استفاده از خدمات اعتباری فقط  از طریق تماس با شماره تلفن ۴۳۳۱۶-۰۲۱  داخلی۱۱۹ در وقت اداری و تماس در ساعات غیر اداری با شماره : ۰۹۲۱۷۹۵۰۰۸۶  امکان پذیر می باشد.

کلیه حق و حقوق این وب سایت متعلق به شرکت بنیان سلامت می باشد. 1390-1402

از همراهی شما سپاسگذاریم!

در صورتی که در استان های زنجان، هرمزگان، گلستان، خوزستان و بوشهر ساکن هستید لطفا تعرفه خدمات در استان های خاص، در غیر اینصورت تعرفه خدمات در استان های عادی را دانلود کنید.